תגיות

,

בהתחלה את לא יודעת

את מחפשת, זה נמצא בכל מקום

צריך רק לפקוח את העיניים ולהביט

אחר כך את אוספת ונותנת שמות ומילים

זאת עבודה של נמלים, לכי תסתכלי במראה (תביטי….מה אכפת לך להגיד את המילים היפות יותר, תביטי…)

נמלה את לא

לא היית ולא תהיי

לעבור פרט פרט

לבדוק מה באמת מדבר בו, מה חסום, איפה הוא מרגש ומי מהם מפחיד אותך

איך את מבליטה את הנוצצים ומסתירה את החוטים מאחורה

ואיך הם מתחלקים לקבוצות

לכי תסבירי שזה לא את, זה הם….

(זה הם…)

 

 

רשת עשויה מחוליות חוליות שמישהו חיבר בוודאי בעבודה אחידה ומדוייקת תלויה בארומה, שבאחד הקניונים באשדוד

 

 

 

 

כמה תכשיטים ביחד, כולם שייכים לסידרה ההיא, ואת הצמיד שבמרכז אני עומדת לשנות, להשאיר את מרכז הצמיד עם החרוז דמוי הפנינה והתחרה ולהחליף את גוף הצמיד בשורות שורות של חרוזים

 

 

 

 

שרשרת, שנוצרה דיי מזמן והיא הולכת לעבור איזשהו שינוי ולהתאים את עצמה לסידרה הנוכחית (זה לא אני, זאת היא…)

 

 

 

 

ככה זה נראה כשהדלת פתוחה, והמוזיקה מנגנת בשקט והזמן נוזל ונעלם ונשכח ואני בפנים

 

 

בסוף….בסוף את רוצה להגיד לאחרון שעבר שם וסובב את המפתח שנשאר בטעות בחוץ

שזה לא מזיז לך…מצידך להיות נעולה בחדר הזה

יש לך שם הכל, לא נעים להודות

יש לך שם את כל מה שאת באמת צריכה…

 

*הסידרה -סידרה של תכשיטים על פי, 13 סיפורים, 13 קטעי מוזיקה

הרשימות הקשורות נמצאות פה

הופעתם העדינה של 13 בלונים

זה לא כינור זה צ'לו

זה גם לא צ'לו

יש עוד שמפוזרים ברשימות אחרות בתוך הבלוג הזה , אבל אלה העיקריות

אני עדיין בתוך הרשימה הזאת (השניה מבין השלוש)  יותר מכולן

כשאצא מהמים…

לא יוצאת מהם, הטמפרטורה שלהם היא בדיוק מה שאני צריכה.

