תגיות

אני קמה למקרר

בעיניים עצומות פותחת וממששת את הקופסה האדומה שבדלת

ומוציאה ממנה רבעים של עוף, מתמכרת לטעם

 

נזכרת איך אחר הצהריים ראיתי על החלון סימן אדום

הבנים דוהרים בסלון בתחפושת של לוחם סיני

ואני מנסה להבין מה כתוב שם

גוררת את עצמי שוב למקלחת לטפטף פולידין על הדקירות ברגל

ביד שמאל

בגב אני מתאמצת להגיע אולי לבקש מגוני…לא אני לא אעשה לה את זה

לכי תסבירי לה שהוא מחזיק תמונה של אמא שלה בגודל טבעי על הדלת באמבטיה

 וכל פעם שמתחשק לו הוא צולף במקום אחר בתמונה

באינדיקים

שביקשת ממנו שיפסיק והוא עשה פרצוף של "על מה את מדברת בכלל" ושתקת

זה בראש שלך אבל כשחיה היתה פה אתמול היא שאלה מה זה התחבושות ו"גלי את חייבת לעשות משהו עם הנקודות האדומות האלה" אחרי שחשפת את זאת שביד, שהיא גם הפחות נוראית

ואז היא נתנה לי מן טיפות כאלה וביקשה ממני שאבטיח לה שאני לוקחת ארבע לפני השינה

ועשיתי את זה אפילו שאני לא מאמינה ממש בכלל בדברים האלה.

 

עכשיו אני מסתכלת על השמים שמחוירים ומתפללת

שהוא לא יתלוש את התמונה ויטביע בבריכה של השכנים שלו

כי אז

באמת מה אז

ואני הולכת לקחת עוד רבע עוף להשכיח ממני הכל עוד מעט יאיר היום ואני מוכרחה לשלוח את הילדים לגן

ולצאת לעבודה.

