תגיות

אני מסדרת, מצלמת , מביטה

כל המילים שלא הצלחתי לכתוב בשלושה שבועות האחרונים חגות סביבי כמו פרפרים צבעוניים ואצבעות שלי, שמקלידות עיוור על המקשים מתבלבלות מרוב עייפות ותחושה של… (אושר?)

תמיד יש לי מה להגיד

על כל דבר. כל מי שמכיר אותי יודע
שאני מרבה במילים ותנועות ידיים, שיש לי נטיה מוגזמת להרגיש כמו על במה
(ושאני אומרת הרבה "אני" ולא, זה ממש לא מפריע לי…)
עכשיו המילים  פורחות כמו פרפרים

חגות סביבי, אני מנסה ללכוד אותן ולא מצליחה

*כשמבקשים ממני אני קושרת את הסיפור

מסבירה למה התכשיט נראה ככה ולמה, למרות שהמקור קודר, אני, יצקתי להכל את הדברים שלי, והם חיים צבעוניים מבקשים לעוף, להתחלף, לחיות להיות כאלה שכל הזמן רוצים לגעת בהם.

התערוכה של התכשיטים שלי עומדת, מסודרת ויפה

וכך היא נראית

וגם ככה

וכך נראית אחת השרשראות

(המרכז שלה, הלב שלה יותר נכון)

פרטי הגלריה, "סגל 50" ברחוב צבי סגל  50 באשקלון

שעות הפתיחה הן : ימים ב-ה 9:00- 13:00 ג, ה 17:00-20:00

ו וערבי חג 9:00-15:00

והטלפון 08-6733557

לבעלת החנות קוראים מיכל
אני אהיה שם  20:00  ביום ראשון 28-3-  בין השעות 12:00- 17:00

וביום שני (29-3), ערב החג בין השעות 11:00- 15:00

*כשמבקשים ממני- אפשר לעמוד ליד התכשיטים ולדבר עליהם שעות, להסביר למה הם כך או אחרת ולקשור אותם למקור ההשראה 13 מקטרות, ספר של   איליה ארנבורג , שמכיל 13 סיפורים קצרים,

ואפשר להביט בהם, רק להביט,

