תגיות

אתה שומע?

אני מסתכל עליה, שנים שאני בודק אותה ככה בסוף היום כש
לא בא לי כלום חוץ מבירה ולחפש איזה משחק כדורגל במחשב
ולחלום על הגוף שלה והידיים שיוצאות מתוכו, דקות, יפות מקפלות עכשיו כביסה ואין לי שום סיכוי לאסוף אותו אלי בשעה הקרובה

כן, אני שומע..

פגשתי את עלמה היום, היא נכנסה לדואר כשהלכתי לשם וגררה אותי לשתות קפה
עומר אתה לא מקשיב לי!!

אני מקשיב

טוב, לא משנה….הלכנו לבית קפה החדש הזה בשכונה שמאחורי הדואר יש שם דקלים בחוץ ושולחנות שאפשר לעשן
(אבל את לא מעשנת, אני בקושי מקשיב לה)

בקיצור…היא…איך אני אגיד לך את זה, נשאר לה חודש

חודש למה? (אני מזדקף ומרוקן את הבירה לתוך הגרון שלי) דברי אלי…חודש למה???

לחיות…לחיות,  חודש לחיות, נשאר לה חודש לחיות

טוב, תמשיכי…

זה נורא סיקרן אותי, כי היא נראית נהדר, וכמעט לא כואב לה, השיער שלה, ישר הסתכלתי עליו

תמשיכי…

ושאלתי אותה, הרגשתי נורא בתוך זה, מה היא מתכננת לעשות.

והיא אמרה שבהתחלה, כששמעה את זה היא נורא התבלבלה, כי מה זה אומר ואיך הם יהיו בלעדיה ובכלל

ואז היא החליטה שאין להם על מה למחות, ושכל מה שהיא רוצה זה לנסוע פעם אחת ליורודיסני לכמה ימים עם הילדים ועם נוח, ובסך הכל לעבוד ולהכין להם כל יום ארוחת צהריים אבל שעכשיו היא מעריכה נורא כל יום שהיא מתעוררת, ויש לה המון עזרה מהמשפחה ושיש דרכים והיא עושה ככה עם העיניים…להקל על הכאבים

זהו? (אני קם להביא לי בירה מהמקרר)

כן, אה, לא, איך שכחתי

בסוף, כי שתינו שתי כוסות קפה כל אחת, והיא ביקשה קצפת ובגלל שנוח אסף אותה היא שאלה את המלצרית אם אפשר להוסיף לה קצת ויסקי בכוס קפה השניה

כי חשבתי על זה, בפיקניק אז שעשינו יחד בתחילת החורף , כשהיא עוד לא ידעה על הסיפור הזה שלה, וסתם דיברנו על לונה פרקים וכאלה אז היא אמרה שנורא בא לה על האפטלינג בהולנד אז עכשיו שאלתי אותה למה דוקא יורודיסני ולא האפטלינג

ואז היא אמרה לי ש….בעצם יש עוד משהו

שפעם אחת היא רוצה להיות עם בחור שחור

(אני לוגם מהבירה מדמיין את שתיהן מדברות על זה ואת מיכאלה שלי מעבירה את הכפית על הקצף של הקפה שנשאר לה בתחתית הכוס ובצדדים)

אני מקשיב

זהו, אין המשך, אז בשקט היא אמרה לי שאי אפשר גם יורודיסני וגם אפטלינג וגם להיות עם הילדים ונוח וגם

פעם אחת עם בחור שחור כשאמרו לך שנשאר לך רק חודש וחצי לחיות

זהו.

(מיכאלה…אני חושב לי בלב, את אמרת שנשאר לה חודש לחיות, ואחר כך חודש וחצי)
טוב בואי למיטה כבר…נו, תעזבי את הכביסה ובואי.

