תגיות

כל הבוקר אני מנסה לתפוס אותו,
בהיסח הדעת כשהיד שלי עוברת עם המטלית על המדף שליד הכניסה אני תופסת את העציץ של הנענע שניה לפני שהוא מתנפץ על הרצפה.
בתוך הבית הקול של השדרן ברדיו נבלע בצלילים המרגיעים של המכונת כביסה ואני אוספת את כל הניירות שאני צריכה להדק במהדק צבעוני.
והנה נוקפת השעה שבה עלי לצאת מהבית ועדיין לא נענה צליל החיוג בטלפון…מה עושים מה עושים
מה
אני
עושה
זאת אני שצריכה לעשות את זה, והוא  בודאי לא יסכים לראות אותי מבעד לעדשות מחוברות בחוטים בלתי נראים.
אני מכניסה את השקיות הירוקות של הסופר לתוך שקית אחת ומתכוננת לצאת כשהוא משיב לי פתאום מהעבר השני של הנייד
ומילים מתפזרות לי על הרצפה כשאני מנסה לשאול, להתייעץ, רוכנת על ברכיי כדי לאסוף אותן , ומתייאשת לבסוף

ומפינת החדר אני מושכת מטאטא באי רצון ומתחילה לאסוף אותן אל תוך היאה.
בכל הזמן הזה הוא מספר לי איך לונדון וכמה שהיא יפה, איך שהוא אוהב להסתובב ברחובות הגשומים בזרזיפים של מקלחת והוא טס עכשיו
באמת אתה טס בתוך העיר הזאת? אני שואלת בלי קול, קצרת מנוחה שקיות ירוקות של מיחזור ביד אחת שלי, יאה עם המון מילים שנפלו לי על הרצפה ביד השניה הטלפון בין הכתף לאוזן שלי,
לישיבה, הוא טס לישיבה עם הצוות הזה של הפיתוח שהם כולם אנשים נהדרים וההומור האנגלי את יודעת..

וכל מה שרציתי לדעת זה אילו משקפיים הוא חושב שהכי יתאימו לי

אלה החדשות, הענקיות שאומרים שעכשיו הן להיט

או כאלה חכמות צבעוניות שישוו לי מראה מודרני

או דוקא זוג כזה שבקושי רואים את העדשות כי הן מחוברות בחוט ניילון שקוף שקוף, ואם שומרים עליהן נקיות
(עליהנקיות היו שתי מילים שראיתי שהתחברו בתוך היאה  כשנפלו לי כל המילים מה שנחרט במוחי כמו צמד מילים קרוב, ממתיקות סוד, אחיות או אולי חברות במקום העבודה

או הבנות האלה שמקפלות בגדים בתכנית ארץ נהדרת)
אבל אם שומרים עליהנקיות אז אפשר להיראות כמעט בלי משקפיים רק עם תכשיט על הראש, שהזרועות שלו צבעוניות וגם הן משוות למרכיבה אותן מראה חשוב ומודרני.

אבל הוא מנתק לפני שאני מספיקה לשאול אותו ועכשיו אני יוצאת עם מילים, שהספקתי להעביר לשקית ביד אחת, צרור שקיות ירוקות ביד השניה

ושאלה תלויה באויר, שמטרידה אותי

וככה עם הערימות האלה ביד, שחלק מהן לא נחוצות לי כלל אני נכנסת לאוטו, העיניים שלי למעלה ומטוס שעובר בשמים בדרך למסלול נחיתה וכמעט שאני מפספסת את הכתובת שהוא מצייר באותיות של עננים מאחורי הזנב שלו, וכתוב שם

כל כך ברור

" מיכלי אני אוהב אותך גם עם משקפיים…"

