תגיות

, ,

אני אוהבת כשזה פשוט, לחם אמיתי, שתפח כמו שצריך ונכנס לתנור בזמן, אחרי שנילוש בידיים אוהבות.
ולמה אני כותבת את התיאור הזה על איך שמכינים לחם כשלמעשה הכוונה שלי היא לכתוב בכלל על בלוג של תמונות??
כי זאת התחושה שעולה מהבלוג הזה שנקרא מחברת השראה.
אין שם אבאוט, ואין אודות, ואין כתבו אלי, יש תמונות, המון תמונות עם קישורים לאתרים שמהם הן מגיעות, וקצת, כמה מילים על הצלם , הצלמת או האמן , האמנית, או הציירת הפסלת,  הצייר או הפסל
יש סרטים, כל מיני, וקישורים לפליקרים מגניבים ואתרים שבאמת לעולם לא הייתי מגיעה אליהם לבד.
אני אוהבת לבהות, זה נראה לי , וכתבתי לא מעט על הנקודה הזאת בבלוג הזה, כמו מצרך מהותי בכלל, ולאדם יוצר בפרט, בהיה בשמים, באדמה, באובייקט לא מוגדר, וגם בתמונות, הרבה מאוד עובר בראש בין תוצר לתוצר, בין מילה למילה, או משפט לרצף של צלילים.

והבלוג הזה הוא כמו מחברת ענקית ומקסימה, אני מקווה כל כך שהיא ממשיכה להתמלא.
כמה דוגמאות, כולן מתוך הבלוג המושקע הזה, שכמו סימנתי עם קרעי דף לבן שמניחים בין שני דפים בספר ענק עם תמונות כדי לשוב ולהביט בהן שוב , הנה מבחר קטן
כמה תמונות על עיצוב גרפי ביפן
אמנות רחוב של  Hyuro אמן גראפיטי ארגנטינאי שעובד בספרד נכון לפירסום הפוסט הזה, באמצע אפריל השנה.
ריצ'ארד שילינג , אמן שמשחק עם אובייקטים בטבע, מצלם אותם, מעלה את התמונות לפליקר, ולהביט בהן זאת באמת הנאה צרופה.
מה שאפשר לעשות מניר
וגם מנורות של קסם
ויש עוד המון, צריך (כדאי, אני מתכוונת)  להסתכל בענן התגים מצד שמאל בבלוג, ללחוץ על אחת המילים , לא לוותר על הקישורים, בעיקר על אלה שמפנים לפליקר,

ולהנות…

(ואחרון חביב, הייתי חייבת, נעליים של אנדריאה צ'ווס, זה כל כך יפה, זה פשוט נורא יפה….)

