תגיות

-תכיני לי קפה
-שניה
-הוא אומר בספר, ש, הוא נותן דוגמאות של אנשים מאושרים, וכל השמות שהוא נותן הם של אנשים מתים
-אני מקשיבה
-ואז השני שואל אותו אם אין לו דוגמא של מישהו מאושר שהוא חי, "כל האנשים שאתה אומר עליהם שהם מאושרים מתים"
את לא מקשיבה לי
-אני מקשיבה, הכנתי לך קפה
-ומה התשובה, את יודעת?
-אין לי שמץ
-שאנשים, האושר שלהם נמדד ברגע האחרון שלהם, כי כל עוד הם חיים הכל כל הזמן יכול להשתנות.
-אה, אתה לא שותה את הקפה.
-כן, כי אני לא מגיע לספל.
-כשתגיע אל הספל תשתה את הקפה?
-הוא יהיה קר
-??
-אבל אני אהיה מאושר
-לא נראה לי.
-??
-לפני שלוש דקות אמרת לי שהאושר נמדד ברגע האחרון של החיים שלך.
-את כזאת *** לפעמים, סיפרתי לך מה כתוב בספר, לא אמרתי לך מה אנשים יכולים להעיד על עצמם.

-טוב….איבדתי עגיל אתמול, ואני צריכה להכין אחד חדש, כלומר זוג חדש, זה אומר שאני מאושרת?
-תגידי את
-לא יודעת…מה שבטוח זה שאני ***
-זה נכון

-מוזר…
-מה?
-בזמן שהסתובבתי ולא מצאתי את העגיל, וחיפשתי בכל השקיות, הפכתי אותן והלכתי למקום שהייתי בו לפני זה והסתכלתי על המדרכה לראות אולי זה נפל שם, וביקשתי שיתקשרו אלי אם יימצאו את זה ב…
-נו…
-אז בזמן הזה חשבתי, שלהכין זוג נוסף של עגילים כאלה, יהיה אושר גדול, שכשאני מאבדת משהו, אני מוצאת אחר כך משהו אחר.

ובדקות האלה, הייתי מאושרת.

-תגיד,
-מה
-מה זה ***?

