זאת רשימה של דברים שכתבתי לי שרצוי שאעשה (או שיקרו) לפני שאמות, אני מביאה פה אותה לא בשלמותה:

1. לשיר בהקלטה של זמר ענק את הקול השני
2. להכין את ה- שרשרת שלי, זאת שאני חולמת בלילות שאני מכינה ולוקחת לי ימים על גבי ימים.
3. לעמוד בקהל של הופעה ממש טובה ולשיר עם השירים שבהופעה.
4. לרקוד
5. לתת למישהו עם מקטרת להתחיל אתי.
6. להגיד לכל מי שאני אוהבת שאני אוהבת אותם. (ואותן)
7. לשקר לאמא שלי עם שתי אצבעות מאחורי הגב ולהגיד שזאת לא אני, זאת אחותי …
8. לקחת את הבנים שלי לשיחה של גברים, לדבר איתם על מה זה להתאהב (מסרטים, לא מהמציאות, ממש לא) לספר להם שבנות זה קצת סיפור, והרבה אהבה, ושמילים שאומרים אותן ישר יכולות לסדר הרבה דברים , לספר להם  שהמאהב הכי טוב שהיה ויהיה לי אי פעם זה אבא שלהם ואני מקווה מאוד שהם ירשו את זה ממנו.
(נשימה)
9. לרקוד בגשם.
10. ללכת לסרט לבד.
11. ללכת לסרט תלת מימד לבד.
12. לקרוא את כל "החיים הוראות שימוש"
13 לקרוא שוב את "כמעין המתגבר"
14. להרכיב פאזל עם אבא שלי.
15. לשתות עוד פעם אחת לפחות קפה עם ש.
16.לרמוז למישהו לתת לי טבעת יהלום מתנה*
17. לגעת בלבבות של אנשים בלי שאני יודעת מזה.
18. לחלק מחמאות, לפזר אותן כמו אבקת קסמים ולא לפחד מזה לשניה.
19. להתאהב עוד פעם אחת.
20. לאכול יוגו.

21 לכתוב את הספר שאני חולמת לכתוב.

את המשפט "אין דבר כזה אנשים נורמליים" אן אומרת לאמא שלה בתחילת הסרט "החיים בלעדיי" משם  לקוחה ההשראה לרשימה-של דברים שאני רוצה לעשות לפני שאמות
אין לי תכניות כאלה, אבל רשימה כזאת יכולה להבריח חיידקי שפעת ווירוסים מאוד בקלות (אצלי לפחות)

*הכוונה לכזאת של עשר שקל בדוכן בשוק, הן הכי יפות, הכי מתוקות ובדרך כלל גם מחזיקות מעמד הרבה שנים…

על הסרט "החיים בלעדיי" ריי כותב  בפוסט מצויין  בשרת העיוור, צריך לגלול למטה עד ל סעיף  ד'.
הנה קישור

