תגיות

"אבל זה בדיוק מה שאני אומר לך תמיד שכל אחד יעשה את העבודה שלו …"
אחר כך אני שומעת אותו מרחוק כאילו שהוא מחזיק גיטרה ומנגן לי כמו שביקשתי ממנו לפני שבוע והוא אמר אבל … אבל….ושמתי יד על הפה שלו, ואז עברתי לשיש ממשיכה לחתוך את הסלט הצבעוני.

עכשיו הוא נשמע לי מעומעם דופק לאט לאט כאב ראש גדול כמו כדור של כדורגל כשאני יושבת מול ריקי מהבנק מקשיבה לשיחה שהיא מנהלת בטלפון מרותקת למילים המשונות שאני לא מכירה "בוטוקס, שאיבת שומנים מכל מקום בגוף עשו לה, כן, בטח היא נראתה פצצה"
העיניים שלי גדלות בסקרנות בזמן שאני  מחפשת את המחברת עם המספר הסודי שאני מחביאה של הכרטיס שהיה נראה שטעיתי כשהעתקתי אותו מהפתק שמקבלים בבנק, כי כשהקשתי אותו הכרטיס נבלע בלוע הענקי של הכספומט, ורק לי יכול לקרות דבר כזה ו
לו רק הייתי קצת יותר מסודרת, ומאורגנת

"היא היתה ממש פרפקציוניסטית," אני מביטה בריקי בזמן שהיא מדברת בטלפון ומקלידה באותו הזמן על המחשב תוך כדי שהיא מדברת על ההיא שהיתה מושלמת אני נועצת עיניים בידיים שלה עם הלק וטבעת היהלום בקמיצה השמאלית עוקבת אחרי הקומפוזיציה שלהם בתוך התא הקטן באופן ספייס של הבנק, תמונות של הילדים שלה מודבקות בצד והיא מעבירה מסמכים ממקום למקום תוך כדי שיחה שולחת יד אל השיער צובטת את שפופרת הטלפון בין הכתף לאוזן מחזקת את סיכות הראש בלי שימת לב בכלל שכחתי שבאתי כדי לאסוף את הכרטיס שלי שהכספומט בלע.
בטח אף פעם לא קרה לה דבר כזה כמו לשגות בקוד הסודי של הכרטיס אשראי בזמן שהיא היתה מוציאה מזומן בכספומט אני חושבת על האישה הזאת עם הבוטוקס והחיים המושלמים שנראתה נפלא, כל כך צעירה לגילה
ואז ריקי מוציאה ניר משונה ואומרת לי

אוי, אני מתנצלת, נתתי לך , בפעם הקודמת, לפני שהכרטיס נבלע, קוד שגוי
זאת היתה טעות שלי, את היית בסדר
את היית בסדר, את היית בסדר גלגלים של רכבת דופקים לי בראש.

אחר כך אנחנו הולכות ביחד לבדוק את הכרטיס עם הקוד הסודי הנכון שלו באחת המכונות שבתוך הבנק
מה את כותבת שם כל הזמן במחברת, ריקי מהבנק קורצת לי כשהיא שואלת בחיוך
סיפורים, אני כותבת סיפורים אני עונה לה נבוכה
אז עכשיו כתבת עלינו סיפור?

כתבתי, אני לא יודעת אם זה עלינו
יו, אני מתה שיכתבו עלי סיפור העיניים הכחולות שלה ממריאות למעלה לפני שהיא חוזרת לשולחן שלה ואני יוצאת מהבנק לרחוב ההומה מחפשת אותו מביטה רחוק רחוק להרים ולאופק הוא יושב שם ומנגן בגיטרה צבעונית ובלי שאף אחד רואה

אני עושה לו פרצוף

