תגיות

כשהאוטו ממש על המסלול היא מדמיינת את הפסים האלה שהגלגלים מתלבשים עליהם והאחראי, הקשוח שהולך תמיד עם מקל ויש לו צלקת על הלחי שלו מסמן לה להעביר לניוטרל ומכוון אותה בתנועות חזקות של ימינה חזק ושמאלה היא מפנה את ראשה ימינה ועם כל הגודל שלו , שממש יותר ממנה הוא אומר לה שהוא קצת פוחד.

מהמכונה הזאת? ששוטפת את האוטו?
הנהון שלו, ציור של קו באויר שהוא כאילו מחזק עם הסנטר מלמעלה למטה והיא
בזמן שהמברשות הענקיות הצבעוניות מסתובבות מקציפות על האוטו שלהם נועצת בו עיניים

יש עוד משהו שאני צריכה לדעת? יש עוד דברים שאתה פוחד מהם?

אני לא בטוח שאת רוצה לדעת. אני ממש לא בטוח שכדאי שתדעי.

ואת, את לא פוחדת מהמברשות האלה? בזמן שהוא שואל אותה נדלק האור הירוק בצד ימין והיא מורידה את היד שלה מהרגל שלו, עוצמת את העיניים ונותנת לדמעות שהצטברו בהן להתאדות, להיעלם, לפנות מקום לחיוך שלה , זה שהוא ממש אוהב ואז מעבירה לגז כדי להוציא את האוטו מהמנהרה.

כמעט אמרתי לך שזה מפחיד אותי גם כשאת בוכה ואני לא מבין למה, אבל כשאני חושב על זה, כמו, את יודעת כמו הגרפים שתמיד אני צריך בשביל העבודה אז

המברשות הענקיות הצבעונית של הניקוי רכב עם הרעש והסבון, והמים מפחידות אותי הרבה יותר

ועד שהיא מסיעה את האוטו לחניה שבצד השני, הולמת בה המחשבה שבשלוש דקות הוא סיפר לה משהו יותר מכל החיים שלו, ובכלל היא לא בטוחה שהוא מבין את זה

ואז היא מחייכת…

