תגיות

הפגישה עם המאהב התבטלה אז את יכולה לבוא, אני אומרת לה בטלפון,
מאהב?? את לא נורמלית
סתם,  נו, בואי כבר, אני מכינה קפה.
כעבור עשר דקות בערך אני שומעת את הב אם וו של איציק חונה בחוץ.
ובזמן שהיא מתמרנת בחניה הענקית שברחוב שלנו העמוד נדפק, האוטו של מרגלית פייר גם, ואז, היא יוצאת משם עם התיק שלה, מחטטת בו, מוציאה פתק בצורת לב ורוד של פוסט איט, רושמת עליו משהו ודוחפת כמו שמנגבים לתינוק את הטוסיק במגב הימני, שגם אותו המנקה של המכוניות הבריק אתמול באוטו של מרגלית.
עוד הפעם היא תגיש נגדינו תלונה, אני מאיצה בה כשאני פותחת את הדלת
כנסי כבר.

אחרי שאני מערבבת את הסוכרים של שתינו, אני מושיבה אותה ליד המחשב ואנחנו מתחילות לעבוד.

(תמחקי "סוכרים" היא אומרת לי,את שותה קפה בלי סוכר ואני שותה עם סוכרזית)

בהתחלה אנחנו בוחרות שם משתמש, אחר כך סיסמא, היד שלה על העכבר משייטת,  קצת מהססת
"גילה אמרה לי…"

אחר כך תגידי לי מה גילה אמרה, תבחרי סיסמא, אני אומרת לה והיא מגלגלת למעלה את העיניים הכי יפות שראיתי בחיים
זה טוב? היא מחליקה מהלשון את תאריך יום הנישואין שלה.
אם בא לך להיזכר באיציק בכל פעם שאת נכנסת למחשב, זה מעולה, אני מחייכת ולוגמת מהקפה שלי.
זהו, התקרר,
אני הולכת להכין חדש, רוצה גם?

כן, ותשימי יותר חלב.

עד שאני חוזרת היא כבר בתוך החשבון של עצמה, צוהלת כמו ילדה שקיבלה סוכריה על מקל.
ואיך ידעו שזה המייל החדש שלי?
אני מסבירה לה בסבלנות, מראה לה איפה היא מוסיפה את המייל הקודם
איך שולחים מייל, איך מקבלים איפה העיצובים ואיך היא מאשרת שיראו שהיא מחוברת

(איך אמרת? אונליין? בלון במסטיק שלה, מה זה אונליין לעזאזל??)

מסבירה לה שחשוב שלא יהיה ווי בתוך התיבה שלידה המילים "הישאר/י מחובר/ת לחשבון זה"
די, נו, ספרי על המאהב היא דוחקת בי כשהמחברת שלה עם כל הרשימות גם זאת של המכולת נכנסת לה לתוך התיק.

זה לא מאהב. זאת מאהבת

(בפעם השניה הבוקר העיניים הכי יפות שראיתי בחיים מתגלגלות כלפי מעלה וכמעט אני רואה את כל הלבן שלהן)
טוב…היא יפה?
מאוד, אבל את ההמשך תשמעי כשאני אעבור אצלך אחר הצהריים כדי לקחת את הרימונים שקטפתם, ואז גם את זאת שתכין לי קפה.

אחר הצהריים אני עוברת שם והיא שולחת את דן עם השקית הכחולה מלאה ברימונים, וכשאני ממהרת לפתוח את הדלת מאחורי האוטו היא יוצאת אחריו, מנגבת ידיים בסינר שחגור למתניה,
לא שאלת מה גילה אמרה
מה גילה אמרה?

היא אמרה שאחרי שלומדים, עם העכבר , ולהפעיל ולהוסיף קבצים ולהעביר אותם לדיסק און קי

(את אמרת דיסק און קי? היד שלי ננעלת לפני שאני מניעה שוב את האוטו)
מגלים עולם….
עכשיו העיניים הכי יפות בעולם מחייכות

"אה" אני אומרת ומניעה

למה  החיים עם לנון?

כי היא…אני מסמיקה, היא מתה עליו והיא משוכנעת שפעם פעם, לפני שלנון היה לנון
הם חיו ביחד…

