"תגיד"
"מה אני יותר? יפה או חכמה?"
"מה אני יותר
יפה?
חכמה?
או מוכשרת?"

(מאיפה בא לך עכשיו ה"מוכשרת" הזה)
האמת, צודק.
אם הוא יגיד "יפה" החיוך שלי יתעקם, כי, מה, אני לא חכמה?
ואם הוא יגיד "חכמה" אני אתחיל לבכות, נו, באמת, אני לא יפה?

אבל גם זה וגם זה, מעבר להגיון של הדברים נמצא בתוך הלב, ובראש ומסביב, באויר, ברעשים של המטוסים בשמיים, והאיוושה של הרוח בשני החלונות שיש לי בסטודיו.

ומה היה לי לפני זה?
מלים, לא מעט, שתיקה אחת ארוכה ארוכה כמו רכבת בשיר כשהייתיי ילדה, כמו הגשם שהפחיד אותי .
כמו עכשיו, כשאני לא רוצה לפגוע.

(שקרנית אחת, תיכף האף שלך יצמח, את מתה , משתוקקת לפגוע, חיצים שלוחים בלוח מטרה שבא לך כל כך לצמצם עין , את הימנית ולנעוץ ממרחק, ושיהיה מדוייק והולם בדיוק את מה שרצית להגיד)

אני עוצרת את כל המחשבות האלה בחריקה לא צורמת.
מה עוד שאם האף שלי יצמח זה כבר לא ייראה כל כך יפה, ועין שמאל שלי לא רואה כל כך טוב בשביל חיצים ללוח מטרה
וכל מה שמזיז אותי משתי התמונות האלה למטה וכל הבלגן שמתחולל סביבם, אלפי חרוזים וחוטים, ובדים ומחטים שמאיימים לעשות שביתה בסטודיו הוא טמא ומשוקץ.
(זהו, ידעתי שיש בי אמונה למשהו)

 

בתמונה העליונה יש סיכה עם חרוז אדום עם כתמים שחורים עליו מונח במרכזה, אני הולכת עוד מעט לתפור אותו  , בתמונה התחתונה יש שרשרת שהכנתי שהיא כל כך תיאטרלית כמו שהיא, שאני רוצה להכין מהדוגמא שלה סיכה, אבל בצבעים אחרים.
ואולי גם בצבעים האלה.

ועוד משהו, קטן אבל משמעותי

תקשיבו לזה, ערן כץ מלטאת האמבט או בשמו הלועזי שהוא מסתורי משהו  bathlizard מרכיב מוזיקה כמו פאזל מושלם כשעובדים ומתרכזים במשהו
הנה קישור אל הפלייליסטים שלו באייקסט הדים מן האמבט

והתכנית שאני מאזינה לה עכשיו (כי יש 62 וכל אחת יותר יפה מהשניה)
http://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf

היי, מעריץ אלמוני שלי
בסוף זה לא כל כך משנה, אנשים יפים ,הם הכי יפים
כשנוח להם.

