תעשי קצת סדר, בבוקר הסתכלת עליהן וחשבת שצריך להחליף.
ורוד זה לנערות ואת אישה.
ועכשיו את עובדת מלא. מלא מלא.
את בוהה, את הלוקש של סקטשים ותכנוני זמן לא קנית גם בגיל 25 , כשרצית משהו עשית אותו.
אז הסתכלת על האצבעות של הרגליים, תמיד היתה לך רגישות כזאת לכפות רגליים, כאילו שזה האיבר הכי אינטימי שיש בגוף.
למה? את אפילו לא יודעת, גם במעלית, בתור לרנטגן הסתכלת על האיש שעמד שם עם מקל.
על הכפכפים שלו, פתאום גם דאגת קצת כי ראית אותו במעלית כשהיא עלתה, ואחר כך כשירדת למטה אז הוא עדיין היה, אז שאלת אותו בעדינות באיזו קומה הוא יורד והצבעת החוצה והוא אמר לך בתקיפות של עיניים כחולות "נייט"
ובקומת הקרקע הוא צעד החוצה, גבוה וגאה, עם מקל הליכה ושיער מלא לבן והסתכלת עליו, עקבת אחריו עם המבט שלך ואיזה פרפר עבר בך בפנים
אל תנסי להכחיש.
אחר כך הרנטגן, את מחכה, וקוראים בשם,
לפני זה אישה אחת עם כיסוי ראש התיישבה לפנייך היא כל כך נראתה סובלת שקמת, עזבת הכל
(גם את הספר שאת קוראת בציפיה הדרוכה לתור, ולפעמים את מקווה שהוא לא יגיע כי את במתח בספר)
הלכת להביא לה מים, ואת המבט שלה את לא תשכחי כל כך מהר

"ראיתי שאת כל כך סובלת, אז הבאתי לך מים" את אומרת לה והיא משיבה לך בעיניים מאירות
שמעלימות לה את כל המיחושים מהברך
(גם אותה פגשת אחר כך במעלית ושאלת איך היא מרגישה, ואמרת לה, תרגישי טוב וחייכת כי באמת היה נראה לך שאחרי שיזפון הרנטגן היא מרגישה הרבה יותר טוב)

אחר כך נזכרת שאתמול היית איפהשהו והטלויזיה דלקה.
ואז גילית שיש נכבה.
וראית חיילים, ועשית אחד ועוד אחד.
היי. יש גבול, פעם מלאך לחש לי באוזן שיש גבול.

אז ניגשת אל האחראית ואמרת לה, תקשיבי, הבן שלי לא יצא שבת ואין לי מושג אם אני הולכת לראות אותו בכל הבליל הזה שיש בטלויזיה כי הוא גם לא כל כך ירוק בג'ימייל, מה שבדרך כלל פלוס פלאי הטכנולוגיה מפליא להרגיע אותי.
(את זה שהוא ער בלילות וישן בבקרים אני כבר יודעת ,כמה עמדות 'סטרטגיות אפשר לתפוס כשאתה ישן בבקרים אני לא יודעת, אבל שיהיה)
היא העבירה מיד לערוץ 24, היה שם את איל גולן, אתם לא יודעים כמה איל גולן יכול לנחם כשדואגים לילדים.

אבל הספקת עוד קצת, מספרת לעצמך סיפורים טווה את הקורים של העכבישים שניקית בימים האחרונים, כי אי אפשר בלי לנקות,
רק בסוף, לפני המקלחת הסתכלת על הכפות רגליים (די, נו, אני יודעת שאומרים" כפות הרגליים", לא בא לי, זה לא בא לי טוב עכשיו)
הסתכלת עליהן, מתחת אותן לפנים, כמו רקדניות בלהקה של מודרני וזה.

מחר האחיינית שלך (בשביל זה היא חזרה מסידני, )
מחר היא תחליף לך ללק אדום, כבר אמרו לך שהרבה יותר יפה לך אדום על הציפורניים של הרגליים.
את דואגת, אבל הרבה יותר
את הרבה יותר אוהבת.

