אני אוהב לעשות את זה כמו הימורים לעצמי. בארבע וחצי אני קונה שתי כוסות קפה, היא אוהבת אותו חזק עם מעט חלב וקצף, אני אוהב אספרסו ארוך אבל כדי שזה ייראה אותו הדבר אני קונה לשנינו הפוך, בשבילה כמו שהיא אוהבת ובשבילי, לא משנה רק שיהיה אקסטרה הוט וברבע לחמש אני נעצר עם המונית ליד העבודה שלה אחרי שהיא מסיימת מתפלל כל פעם שהנה עכשיו היא תראה אותי.
פעם אחת היא ניגשה אל החלון ואמרה לי סמי תיסע, אני חייבת לחזור הביתה, ואיזה חמש פעמים או יותר היא לא ראתה שעמדתי שם, ואני עצרתי את האויר בבטן כשראיתי אותה יוצאת, פעם אחת בשמלה אדומה מחפשת בתוך התיק שלה את המפתחות, כמעט הופכת ושופכת אותו את כולו על הרצפה, הסתכלתי לסירוגין עליה ועל הקפה המתקרר וכשראיתי שהיא לחוצה ואני לא מצליח לדוג את המבט שלה הירוק עם החוטים החומים בפנים, זה שאני שוכח בתוכו את הלבה שרוחשת בחיים שלי יצאתי משם בחריקה ועד שהיא הרימה את העיניים היא לא קלטה שזה אני.
אבל בפעמים שהיא הבחינה בי, חוץ מפעם אחת שהיא לא יכלה, כל פעם היא נכנסה לאוטו, כמו בפעם האחרונה, מושכת את המגבת מהמושב האחורי ומסתירה את המונה, תכבה, היא לחשה לי.
איזה שלי, שולחת יד אל המנשא המתוחכם מקרטון שבקפה קפה הולכים ומשכללים, רק את מה שאני מרגיש אליה הם לא יכולים לעשות שיהיה יותר משוכלל, אם היא רק היתה יודעת כמה כוסות קפה כאלה הלכו לפח היא היתה מתה.
ואני נוסע, הידיים על ההגה, שנינו מסתכלים קדימה על השמשה והטור המזדחל ועד שהיא מניחה יד על הירך שלי השמיים מבחוץ סוגרים עלי ואז אני מסובב אליה את הפנים, והיא נמסה קצת , מניחה את הראש קרוב אלי אומרת שהיא לא יכולה ככה יותר שהיא רוצה אותי כל הזמן לידה.
אבל אני גבר, אני לוגם מהקפה שלי כאילו שהוא אספרסו וחותך בדרך עפר, איפה שפעם ראינו עדר של תנים והצואר שלה התמתח מחוץ למכונית, אני לא חושב שהסתכלתי על התנים בכלל, רק לראות אותה מחפשת אותם עם האף והשפתיים הנפסקות היה שווה את כל החיים, ואז היא סובבה אלי את העיניים הירוקות שלה ואמרה לי, מתקרבת אל התלתלים ואל האוזן שלי, לוחשת בתוכה עד שזה שורף לי בכל הגוף "לא ידעתי שתנים יפים כל כך"
ואני צוחק, זה מדגדג.
כל פעם אני אומר על החיים ועל המוות ולוקח אותה, מוביל את המכונית פנימה לתוך מעבר סודי בין הואדי למטעים של ההוא, מתחבא מאחורי כמה עצים, מתפלל שאף אחד לא יראה ועוצר את הזמן.
בפעם האחרונה היא לגמה מהקפה, ואחר כך פתחה את המכסה וליקקה עם האצבע את הקצף ואז פיסקה לי את השפתיים שלי ושמה עליהם הר קטן של קצף, נוגעת באצבעות שלה בעדינות, זאת שמכניסה את הקצף בפנים והאצבעות האחרות של אותה היד מלטפות לי באותו הזמן את הלחיים, כמו ריקוד, ואז נישקה אותי ומתחה את הכתפיה של השמלה ומשכה את הידיים שלי מלמטה אני חושב שהרגעים האלה הם היחידים שאני לא

רוצה למות אף פעם.

אחר כך כמה דקות היא מקפלת את עצמה בתוך הידיים שלי, נושמת שזה עולה ויורד, ואני אומר לה ששש ומשתדל להרגיע אותה שתהיה שקטה עם האויר שתיכף יבקע לה מתוך הגוף, ואז היא מתחילה לזוז ומלטפת לי את הבטן, אם תרזה אני חונקת אותך היא אומרת כשהאצבע שלי בתוך הפה שלה לפני שהיא ממשיכה ורק בסוף, לפני שאני מניע את המונית לחזור לחניה בעבודה שלה היא אומרת שלשכב אתי זה כמו
לראות זיקוקי די-נור.

