הצפיה במשדרי טלויזיה מיוחדים לא עושה לי טוב, אבל אתמול הייתי כל כך עייפה, וניסיתי לסדר חוטים, אז לא כיביתי ולא העברתי, הקשבתי כמו כמה מאות אלפים אחרים לצביקה הדר בזמן שהוא משבח ומהלל את צמדי הזמרים שהופיעו, ואומר משהו שנשמע כמו פתחו את הארנקים אנשים.
פתחו, תפתחו
נו, תפתחו כבר!!

אני מגלגלת חוטים בסלון, וא', אחרי הדואט של נינט* ואורית שגרם לו לדפיקות לב מואצות, ולי לחשק מוגבר לכבות את הטלויזיה עושה תנועת רמז עם המצח והעיניים , נו, תפתחי.

הלוואי שזה היה מה שחשבתי עליו. לא, זה לא.
את הארנק, תפתחי את הארנק.
אני מרחיבה את אישוני ומשיבה "לא" כזה קטן עם הראש. לא פותחת.
למה?
כי אני עושה את זה.
הרבה
ורגשות אשמה פלוס שנור מצביקה הדר לא הולכים טוב עם החוטים המתגלגלים שלי.

* * * * * *

מה קרה לנו, מה קורה לנו שאנחנו מאדירים משלח יד שאוסף כסף במקום לפתח מקומות עבודה, לחרוק שיניים כדי לא לסגור מפעלים, ולעודד עסקים, קטנים, גדולים.
איך קורה שעתיד ילדים, שהם לא שלי תלוי בגובה התרומות שלי ושל החברים שלי?

* * * * * *

אבל מה שגרם לי לחדד את הלשון, שהיא לא כל כך חדה אצלי בדרך כלל, לצערי
היה מה שמרינה מקסימיליאן אמרה אחרי שסיימה את הדואט עם עברי לידר
היא אמרה, ובגלל שדופק לי הלב מבושה ועלבון, אני לא זוכרת את זה במדוייק
היא אמרה, אחרי שצביקהלה שאל אותה מה הביא אותה (פלוס מינוס, אל תתפסו אותי במילה) להעניק להם מזמנה הכל כך מוגבל, היא אמרה שכנערה היתה מתנדבת בעמותת לתת ומחלקת לאנשים רעבים אוכל
ועכשיו, כשיש לה הזדמנות, ככה בערך היא אמרה, לתת הרבה יותר, (לגרום לי ולשכמותי לפתוח את הארנק, למשל)
מה שעשתה כנערה נראה לה פתאום זניח, רחוק ולא חשוב.

* * * * * *

אני יגיד לכם את האמת, בזמן שהיא עלתה לבמה, והמצלמה הסתובבה סביבה וסביב הפסנתר הנוצץ גלגלתי חוט
ואמרתי לארז "היא קצת השמינה" ובנקודה הזאת עזבתי את החוט ורצתי למראה לבדוק אם גם אני.

השמנתי קצת.
ממש טיפה.
ומה שאני עושה זה לא מספיק, אם כי אני משתדלת מאוד מאוד.
אבל התכנית הזאת אתמול,
מעליבה אותי
כמעט באופן אישי

יהורם טהר לב כתב את המילים, יאיר רוזנבלום הלחין, להקת בצל ירוק 80 שרה.
תקשיבו,
מה, צביקה והחברים שלו לא יכלו להביא את גני תמיר, רחלי חיים וכל החברים שלהם לשיר את זה אתמול?
ונכון שהם שרים יפה כל כך?

עוד מחטט למצוא עגבניה טובה – מילות השיר

*מהיום שאני מכירה אותו, הבחורה היחידה שיש לו חולשה אליה שהיא לא אני, זאת נינט

