אחר הצהריים אנחנו נכנסים אל המכונית שלך ולוקחים את הילדה שלך לחברה
בדרך היא מפטפטת, יושבת מאחורי מושב הנהג ולא חדלה.
תיקח אותי לג'וד, עומר כבר תגיע אליה, וביחד אנחנו הולכות לאילנית.
יש לה המון גופיות ישנות שסבתא שלה נתנה לה ואנחנו הולכות לגזור אותן ולתפור למשהו אחר
אחר כך אני מפליגה על ענן שדומה לדינוזאור והשמש מאחוריו תאורת אולפן וחלק מהשיחה מתערפל מעליי עשן של מקטרת.
יש הפוגה מהגשם שהציף את העיר הגדולה עד שמכוניות לא יכלו בכלל להיכנס לתוכה, ואנשים עברו ממקום למקום בסירות קטנות
יש עדיין המון שלוליות, אבל הסירות חונות בצד הדרכים ומכוניות מבריקות משיטות את עצמן באטיות ממקום למקום.
אנחנו מגיעים אל הבית של החברה של הילדה שלך ואחרי שהדלת נטרקת אתה מסובב את המכונית שלך ביד אחת וביד השניה אוחז לי ברגל ואני רועדת כמו חיה.

הקולנוע ריק אז אני קצת נבוכה כשאנחנו עומדים בתור שהוא לא תור בכלל ואתה אומר לקופאית את שם הסרט בשקט ושולח אלי יד סודית מתחת למעיל ועוד הפעם הלב שלי עושה קפיצת מוט ונוחת במקום.
מאחורינו יושב זוג, אתה מסמן לי להיכנס לפניך בשורה ורץ להביא פופקורן.
על המסך מרצדות הדמויות, אתה לוקח לי את היד ואני מושכת אותה אל חיקי ואז יש קטע מפחיד ואני טומנת את הראש בתוך המעיל שלך
כשהגיבורה מתעלפת אני לא מתאפקת ותופסת לך בעצמי את היד, מחזיקה אותה בכל האצבעות שלי ואז מסתובבת אליך
ומתחילה לנשק אותך.
אתה מכניס יד מתחת לחולצה שלי ואומר לי את חמה
ו היה שווה
ואז אתה מזיז לי את השיער ושואל מה אמרת לבעלך, ואני עונה בעיניים ישרות עם כיווץ בצד אמרתי שיש לי מטופלת
אתן הפסיכותרפיסתיות תמיד יש לכן דרכים להגיד את זה, אתה לא מוותר והאישה בשורה שמאחורה- אחורה אומרת ששש
לפני שאני מתיישרת על הכסא שלי אתה מספיק להגיד לי יש לך ריח טוב בשיער, נכון חפפת קודם?

* * * * * * * *

כשאנחנו יוצאים מהסרט החוץ חשוך ומטפטף גשם, אתה אומר חכי פה רגע ורץ לקנות לנו סחלב חם בכוסות חד פעמיות
קחי, אתה נותן לי את הכוס עטופה במפית, תיזהרי, זה חם
ואנחנו נכנסים אל המכונית
עכשיו מספיק חשוך ואתה זה שמנשק אותי ודוחף ידיים עוד ועוד עם זרם הנשימה שלי ואז מסתכל על השעון וחוגר את עצמך, ואותי
ושוב אנחנו מפליגים
אני תופסת לך את היד ומוליכה על הרגל שלי ואתה שולח אותה אל זאת שלידה וחוזר אל ההגה
ומוקדם מדי אנחנו מגיעים אל הבית של החברה
הילדה נכנסת, מתיישבת וחוגרת איך היה, אתה שואל אותה
היה כיף, אמא של אילנית הכינה לנו פנקייקים
וחוץ מזה, תפרתי חצאית, ואפודה
ומהשאריות האלה אני הולכת לעשות צעיף.

איפה הייתם, בסרט? אמא, למה לא לקחתם אותי גם!
שתיתם סחלב?
גם אני רוצה