1. לדבר לפחות עוד פעם אחת במהלך חיי יפנית כמו שהיא שוטפת,
2. להכין את החצילים המטוגנים עם הקציצות בפנים (אף פעם לא הכנתי אותם,)
3. לכתוב כמו וכאילו שאני שוכחת את הלילה והשמש שתיכף תזרח, לטעות שם ולשגות, לשחק יויו עם המילים ולא להתבייש
4. להכין עוד המון כאלה:

5. עוד קורס באוניברסיטה עם דר' שמחה גולדין (יהודים ונוצרים בימי הביניים. אני מצליחה להקשיב מההתחלה ועד הסוף,  האיש נמצא בקו יכולת ההקשבה שלי שבודדים צולחים אותו)
6. ללמוד להכין עוד כמה סוגים של עוגיות שוקולד
7. ללכת להופעה של שלום גד
8. לעשות יום חופש לילדים ולקחת אותם לים כשעדיין חורף

10.ימים של חופש  פחות ממה שיש  על כף יד אחת , כמו שעשיתי לי בספטמבר והרצתי את השיר הזה בלופ, בכל פעם שאני שומעת אותו מנתרים בתוכי מאות ועשרות לבבות קטנים

11.להכין עוד המון כאלה:

12. ללמוד עוד דברים
13. לקרוא טיפה יותר ממה שאני קוראת עכשיו

(אמרתי לכם פעם שאני לא יודעת לספור)

בלוג הזה קוראים street art utopia הוא מדהים, כדאי לכם לשוטט בו